Taki też jest serwis naszej firmy. Cechujemy się kompleksową obsługą posprzedażową naszych maszyn.
Serwis
Kiedy słyszysz KRUKOWIAK to myślisz: niezawodna polska firma z tradycjami.
Najczęściej zadawane pytania
Najpierw dokładnie przeczytaj instrukcję maszyny, a jeśli to nie pomoże, skontaktuj się z koordynatorem serwisu pod nr +48 506 948 908 bądź napisz maila na adres serwis@krukowiak.com.pl. Przygotuj numer fabryczny maszyny.
Zadzwoń do działu części pod numerem dostępnym w zakładce kontakt.
Należy wysłać zgłoszenie za pomocą adresu mailowego serwis@krukowiak.com.pl, bądź przez formularz zgłoszeniowy na stronie internetowej.
Imię i nazwisko adresata maszyny, adres maszyny, nr fabryczny oraz kontaktowy numer telefonu.
Tak.
Tak.
Skontaktuj się bezpośrednio z naszym serwisantem. Numery telefonu dostępne na stronie internetowej w zakładce kontakt.
Do napraw technicznych wykorzystujemy oryginalne części zamienne zakupione u producentów.
Oczywiście! Proszę skontaktować się z działem części-sklep. Poinformują państwa o dogodnym terminie i koszcie. Modyfikacji maszyn dokonujemy u nas w firmie po okresie sezonowym, głównie od października do stycznia.
Nie. Prosimy o telefon do koordynatora.
Formularz zgłoszenia serwisowego
Potrzebujesz fachowej pomocy, porady? Skontaktuj się z pracownikami naszego działu serwisowego.
Dział serwisu
Serwis fabryczny:
Jako jedna z niewielu firm świadczymy serwis fabryczny, w ramach którego wykonujemy uruchomienia, przeglądy serwisowe, usuwamy usterki oraz udzielamy kompletnej diagnostyki komputerowej.
Wyróżniamy się dostępnością części i podzespołów potrzebnych do szybkiej naprawy maszyny. Nasi dealerzy zagraniczny mogą liczyć na pomoc w języku angielskim.
Gwarancja:
Okres gwarancji obejmuje 1 rok od momentu uruchomienia na wszystkie części zamienne oraz konstrukcję w przypadku maszyny z komputerem.
W przypadku gdy maszyna nie jest wyposażona w komputer, jednoroczny okres gwarancyjny naliczany jest od momentu zafakturowania maszyny.
Przeglądy pogwarancyjne:
W momencie zgłoszenia do naszego koordynatora usterki pogwarancyjnej czas oczekiwania na przyjazd serwisanta wynosi do 14 dni roboczych. W przypadku bardzo pilnych napraw staramy się być elastyczni i rozwiązać problem jak najszybciej jest to możliwe.
Stawki za usługę pogwarancyjną naliczane są w roboczogodzinach.
Dodatkowo należy uwzględnić koszt dojazdu naliczany co każdy 1km oraz ewentualne części zamienne, które muszą być wymienione oraz zafakturowane.
W przypadku tylko i wyłącznie części zamiennych i różnorodnych wycen prosimy kontaktować się z działem części.